středa 4. září 2013

Další moje přehlídka, tentokrát s Eliškou Bučkovou, Nelou Slovákovou a Pavlem Novotným

Ahoj moje čtenářky,

budu přispívat bohužel méně, ale přece :) Není tolik času skrz malou a snažím se už trošku pracovat.

Přehlídka se konala v brněnském OC Letmo. Byla to akce pro zviditelnění tohoto centra a také představení místních obchodů. Především E-lady spodní prádlo, plavky, dále taky obchod Laskara a také obchod s kabáty.

Předváděla jsem dvoje plavky Magistral, prádlo Diesel a Calvin Klein.

Jinak něco s Elišce je to moc příjemná slečna byla jsem z ní nadšená. Ale nejlepší byl ovšem PAvel Novotný :D ... ten člověk prostě nemá chybu největší sranda s ním :) Předváděl s náma poslední přehlídku no můžete vidět na fotce jak to vypadalo :D







6 komentářů:

  1. Amazing photos :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš teda postavičku! Tichá závist :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pár kilo navrch byl brala:-) ale nějak mi to nejde:-(

      Vymazat
    2. Tak uděláme výměnu :) já ti přenechám tu mojí :D

      Vymazat
  3. Já mám Novotného moc ráda, přijde mi fajn, tak to ráda čtu, že to tak fakt je:))
    Ty jsi tintítko, prostě modelka!:)

    OdpovědětVymazat