pondělí 22. dubna 2013

Pí a jeho život - film

Ahoj holčičky:)

dneska bych vám chtěla povědět něco o tomto filmu.
Neskutečně jsem se na něj těšila, lákal mě už od té doby co šel do kin a pak jsem viděla ukázky z palace cinemas a mrzelo mě že se do kina nedostanu. Tak jsem se aspoň měla na co těšit až film vyjde na DVD, A dočkala jsem se.
Film jsem si zakoupila v Tescu měli ho v akci za 269 Kč takže jsem byla ráda:)

K samotnému filmu, řekla bych že je to odpočinkový film, u kterého nemusíte vůbec přemýšlet jen zíráte jak to všechno dokázali natočit. Film vlastně nemá žádný uplný děj. Pí vypráví svůj život hlavně jak ztroskotala jeho loď a on zůstal na malé loďce spolu s bengálským tygrem....celých 227 dní. A díky sobě vlastně přežili.
Celý film je spíš fakt o tom jak to je natočené, nádherné efekty apod.
Jinak co mě trošku zamrzelo je konec, čekala jsem trošku něco jiného ale nevadí :)

Hodně lidí film odsuzuje že je to nuda....mě se teda líbil :) Takže za mě ANO.











3 komentáře:

  1. Už jsem o něm něco slyšel:O Chtě bych se na něho co nejdříve podívat:O

    OdpovědětVymazat
  2. O filmu jsem slyšela, ale jak se znám, tak tam budou určitě nějaké dojemné scény u kterých bych brečela jak malá.

    OdpovědětVymazat
  3. :-) tak ten musím vidět, díky :-)

    OdpovědětVymazat