úterý 9. dubna 2013

BB cream - Miss sporty Morning Baby!

Ahojky:-)

Dnes tu pro vás mám recenzi tohoto nového BB creamu. Já mám BB docela ráda takže jsem chtěla vyzkoušet i tento jelikož mi sedí asi jen jeden a to od Garnier na mastnou pleť.

První co mě zaujalo byl obal:-) Matný hrozně hezky udělaný a zajímavý název:-)
Další byla cena. Koupila jsem ho myslím v akci za 59,90 kč normálně je za 79,90 kč fakt směšná cena:-)
A tady platí pravidlo za málo pěněz hodně muziky!!!
Jsem naprosto nadšená.
Konzistence je taková střední, vypadá hustčí, ale zdání klame nádherne se roztírá.
Krytí bych řekla také střední.
Výdrž celý den, naprosto super!!
SPF nemá žádné což jsem ráda, protože se i přes něj na sluníčku opálím:-)
Barvy mají myslím 2. Mám tu světlejší 001 nude radiance.

Jinak má v sobě uplně lehce třpitky jde to vidět na ruce, ale když dáte na obličej tak nejsou vidět vůbec, má to efekt rozjasnění.

Takže za mě určitě ANO :)







14 komentářů:

  1. Ahoj, chtěla jsem se tě zeptat, ty se věnuješ líčení profesionálně, jako vizážistka? Myslím, že jsem to někdy na tvém starém blogu četla, ale nejsem si už jistá. Pokud ano, jsi vystudovaná kosmetička, nebo máš kurz? Chci si totiž nějaký kurz udělat, tak sbírám informace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky jojo venovala jsem se ted mam pauzu:-) jinak vystudovana nejsem. A mam kurz akorat co se tyce liftingu apod. Vylozene liceni nemam spis sem to mela jako konicek:-) ale kosmeticky kurz urcite doporucuju:-)

      Vymazat
    2. Děkuju moc, a kde jsi kurz dělala? Jsem taky z Brna, tak jestli bys mohla doporučit něco konkrétního :)

      Vymazat
    3. Jak jsem psala je to spise masazni lifting obliceje co mam:-) dexter academy je ta skola kde mam za sebou i klasicky kurz masazi ktery trva mesic:-) jinak kosmeticke kurzy urcite taky najdes kdyz mrknes na internetu:-)

      Vymazat
    4. Jj, už jsem googlila, ale nemůžu se rozhodnout :) Děkuju

      Vymazat
  2. Vypadá opravdu dobře! Mrknu po něm. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jo, dalsi polozka na seznam AZPOJEDUDOCECH :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska jsem si ho koupila v drogérii Teta za těch 59,90 Kč, snad první BB, které mi sedne odstínem, jsem zvědavá, jaký bude na obličeji

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem si ho díky tvojí recenzi koupila, a musím říct, že sdílím tvoje nadšení :D Sice je to můj první BB, takže nemám srovnání, ale chtěla jsem něco lehčího než ty krycí MU, co jsem používala doteď. Poslední dobou jsem totiž začala trpět na ucpané póry a MU je jen zvýraznil. Tady tenhle BB udělá krásnou pleť, krytí je takové slabší, ale to zachrání korektor. No ale nelepší je, že se mi po něm neucpávají póry. Asi u něj nějakou dobu zůstanu! A za tu cenu :D
    Takže fakt díky za tuhle recenzi, sama bych si ho asi nikdy nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že po rozetření vypadá na ruce krásně sametově.

    OdpovědětVymazat
  7. ja som ho v piatok skúšala na ruke ( tiež sa mi strašne páčil obal :D ) no na moju pleť by to nebolo ono..potrebujem vyššie krytie(preto používam od Lioele a ten je fakt super pre mňa), no keby mám krásnu pleť ako ty, určite by som siahla po tomto :))

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, až dopotřebuju svůj nový od Lavery, budu přemýšlet i o tomhle. :)
    BB krémy jsou super, make-up moc často nepoužívám.
    Akorát jsem zvědavá jak by na tenhle reagovala moje pleť. Málokdy se stane, že se mi z něčeho neudělá akné, nebo mi nevadí na kůži.. Blbé že jsem taková citlivka :D

    OdpovědětVymazat