pátek 15. března 2013

Essence lepidlo na řasy - recenze


Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenzi na lepidýlko na řasy od Essence.....
Opět se o novinkách od Essence hodně na blozích mluví, spousty výrobků jsou jako vždy za ty ceny bomba :) K tomu se určitě připojuje i tento výrobek....

Všeobecně lepidla na řasy podle mě stojí za prd a jsou docela těžko k sehnání....v DM drogerii nebo Rossmanovi jich moc neseženete. Já používala černé lepidlo z drogerie Jasmín, ale taky jsem nebyla moc nadšená. S černým lepidlem se pracuje fakt blbě je to miniaturní práce protože jakmile vám ujede o milimetr ruka máte šmouhu na oku, kterou od tam jen tak nedostanete :)
A konečně když se objevilo tohle lepidlo tak jsem neváhala a hned pro něj utíkala do Rossmena.

Lepidlo prodávají v malé podlouhlé krabičce za parádních 59 Kč.

Lepidlo má krásnu barvu hrozně se mi líbí je bílá s modrými odlesky, to si můžete všimnout na prostřední fotce tam je to malinko vidět. Konzistence bych řekla je dobrá nijak neteče ani není moc hustá.
Perfektně se nanáší díky malinké špachtličce :) ....
Jedna velká výhoda je že přesně vidíte kam lepidlo nanášíte, protože lepidlo je bílé a řasy černé .. takže to je fakt super ... po přiložení za pár sekund lepidlo zprůhlední.

Výdrž je velice dobrá myslím, že celý den není problém :)
Našla jsem ale malou chybku, po sundání občas troška lepidla zůstane na víčku a docela dost blbě se sundává. Odličovačem vůbec chce to prostě jemně ,,sloupnout,, ale jde to teda po kousíčkách.





Už jste vyzkoušeli ??

14 komentářů:

  1. Vyzkoušeno, zrecenzováno a doporučeno ostatním slecnám. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to jsem čekala pudu si pro něj :-) jsi úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasná?:-) ale prosimtě moc děkuju:-)

      Vymazat
  3. Ach jo, vy mi davate devcatka... Asi poletom do mesta a koupim si ho a vyzkousim tak sve nalepovaci rasy konecne!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Luci další tip na lepidla, super lepidla na řasy maj v danceshopech, jsou kvalitní musí toho hodně vydržet. V Brně máme dva na Merhautce (Elisdancesport) a pak kousek od La Bouche (Heller dancesport). Ty co prodávaj tam, jsou fakt super. Vyzkoušeno, přežily poslední zvonění i moje taneční soutěže :)
    Jinak, klasicky super článek :)
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovědětVymazat
  5. musím také konečně zkusit nalepovací řasy a i tohle lepidlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Umělé řasy nepoužívám, protože ty své mám (díkybohu) husté a dlouhé:)) ale jak jsi napsala Essence má spousty skvělých výrobků za super ceny:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám na lepidla strašnou smůlu. Každé které si koupím je strašné. Také jsem používala ta černá, ale ta mi nikdy nedrží bez linky na oku, prostě to nejde. Vždy jsem si kupovala celé balení řas v rossmannu a řasy jsem vyhodila, protože lepidlo tam bylo skvělé. Doufám, že toto bude také tak dobré. V pondělí tam hned běžím! :) V.

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevím no, s lepidlem co mám já jsem zvyklá na to, že nic nezůstává na víčku, takže bych tohle asi nechtěla:)

    OdpovědětVymazat
  9. Riasy si nelepím tak netuším ale znie to dobre! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně skvěle drží lepidlo z řas od Elfu :) Ale dochází mi, tak asi sáhnu po Essence.

    OdpovědětVymazat
  11. love this!
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    OdpovědětVymazat