pondělí 1. října 2012

Kosmetická taštička

Tohle nosím sebou :)







Od elfu mám spoustu kosmetiky je prefektní a levná :) Tady mám pudr, štětec a rozjasňovač.
Tvářenka Astor je sice dražší ale je perfektní a hlavně má i ve spodu štěteček i zrcátko.
Řasenka Dermacol Imperial je asi nej co mám, ale žádná hitparáda to není nemůžu pořád najít nějakou kvalitní dobrou řasenku :(
Rtěnky kolekce Kate Moss jsou perfektní :) Mám jich více.
A poslední důležitá věc BB cream, je lepší než klasický make-up velmi sem si ho oblíbila.

12 komentářů:

  1. krásná taštička :) kde jsi ji koupila, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. We love your post, wonderful.
    We wish you a great weekend.
    Kisses Glorinha.
    We recommend your blog on Google +1.
    http://sbrincos.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat
  3. tu dermacol řasenku miluju! nejlepší, jakou jsem kdy měla :)) taštička super :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, ta je nádherná! Tu bych nosila i jako psaníčko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se nosit i jako kabalečka :) dá se k ní připnout šňůrka zlatá :)

      Vymazat
  5. Ta taštička je skvělá! :) Já jsem se teď dostala k BB creamu, ale k té první verzi, díky Ladyboxu, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde lepší tahle verze, protože je na smíšenou a mastnou pleť což já mám :)

      Vymazat
  6. sephora ma bozi rasenky! a za slusnou cenu:)

    OdpovědětVymazat